• banner_news.jpg

How to sceglie u fabricatore di vetru vitrina |OYE

How to sceglie u fabricatore di vetru vitrina |OYE

Vetri di vetruemergenu unu dopu à l'altru in u mercatu, è u so livellu tecnologicu hè ancu irregulare, è u locu è l'area di ogni vetru di vetru sò diffirenti.dunque, hè divintatu un prublema difficiule à sceglie afabricatore di vetri di vetruadattatu per a vostra propria impresa.Ora sorte i seguenti suggerimenti:

U metudu di selezzione di vitrina di vetru

1. Fighjate à a scala di u fornitore: vede s'ellu ci hè una bona struttura d'urganisazione, perchè per impegnà veramente in a persunalizazione di vetri di vetru mediu è high-end, duvete avè u vostru propiu squadra di disignu, è u disignu hè un ligame indispensabile;per vede s'ellu ci hè a vostra propria fabbrica persunalizata, s'ellu a fabbrica hè cumplettamente equipata, evitendu assai travaglii esterni, è ùn pò micca guarantiscia a qualità.

2, fighjate à u maiò di pruduzzione: pre-vendita, i prudutti di mostra, furnisce servizii prufessiunali di disignu ingegneria.In a vendita, a squadra di pruduzzione standardizata, strata per strata, per prutege a qualità di vetru di vetru.Dopu à a vendita, pudete risponde à tempu, capisce accuratamente i bisogni di i clienti, per chì ogni cliente hà i servizii prufessiunali currispondenti.

3. Fighjate à u prucessu di pruduzzione: a cosa preziosa di i vetri di vetru di media è alta qualità si trova in i dettagli di u prucessu è a selezzione di materiali d'alta qualità.Attraversu l'investigazione in u locu, pudemu vede s'ellu i prudutti pruduciati sò abbastanza bè è se i dettagli sò perfetti.Questu hè ancu assai impurtante.

4. Prezzu raghjone: un centesimu è un centesimu hè a verità eterna.Ùn significa micca chì u prezzu più bassu, u megliu.Quandu cunsiderà u prezzu preferenziale, duvemu prestu più attente à a qualità.In a selezzione è l'acquistu deve esse più attenti, micca per via di u prezzu eventualmente falà in a trappula, è i fornitori di vetru di vetru d'alta qualità seranu ancu basati nantu à a situazione attuale di l'impresa per presentà un budgetu raghjone.

5. Fighjate à u cuncettu di cuncepimentu: ogni marca hà a so propria cultura corporativa è u pusizziunamentu, sperendu di mette in risaltu e differenze di marca piuttostu chè d'imitare altre marche, per quessa hè assai impurtante di designà quì.Se pudemu capisce accuratamente a cultura corporativa è mostrà l'immagine di a marca è e storie di marca à i cunsumatori dipende da u livellu di cuncepimentu di i fornitori.

6. A tecnulugia di vetrina di vetru.U tavulu di ispezione principale, u pannellu di a porta, u corpu di l'armadiu, a striscia di sigillatura è a striscia anti-collisione sò processati è pressati una volta prima è dopu.Dopu un usu à longu andà, u pruduttu ùn pruduce micca scuma o deformazione.U sigillu ùn hè micca strettu sigillatu, chì pò causà fuliggine, polvera è vermi per entra.In u prucessu di apprezzà u cabinet di ghjuvelli, fate attente à i dettagli.Se ci hè una piccula crepa di bordu à l'apertura di a piastra, pò riflette s'ellu hè una sega impurtata o una serra impurtata.Sia a striscia di sigillatura hè appiccicosa, sia u trimming hè liscia è tonda, pò riflette s'ellu ci hè una macchina di sigillatura di bordu impurtata è s'ellu ci hè una funzione di trimming automatica;s'ellu a cerniera hè piatta pò riflette chì a macchina hà cerniere, cum'è pannelli porta, cassetti, etc si riflette a qualità di cerniere è piste, cum'è cerniere, liscia, superfici di travagliu, etc.

7. Serviziu dopu a vendita.In a sucetà d'oghje, u più impurtante hè u serviziu, s'ellu hè pre-vendita o post-vendita, a dumanda di serviziu hè assai alta.Dopu avè sceltu u vetru di vetru adattatu, in u prucessu di usu, in casu di fallimentu, pudete uttene mantenimentu puntuale è aiutu, per i cunsumatori, hè un serviziu assolutamente intimu.

8. Metudu Inspection di vetrina vetru.Assicuratevi chì ùn ci hè micca fuga in u sigellu di striscia impermeabile in u reversu di a tavola.A qualità di a cerniera di a porta hè ancu assai impurtante.A so qualità hè ligata à a vita di apertura di a porta di l'armadiu, è hè ancu necessariu di verificà se i supporti è i viti sò a prova di umidità.A superficia di l'armadiu di l'esposizione di vetru deve esse faciule da pulisce è avè una bona resistenza à l'usura.

In corta, da a dimensione, u sensu di u disignu, a sicurità, l'imaghjini di u magazinu, u costu cumpletu, à u serviziu dopu a vendita è altri aspetti, i fabricatori di vetru di vetru persunalizati anu vantaghji incomparabile, hè a scelta più ideale per l'imprese!I vetri di vetru persunalizati sò gradualmente favuriti da e persone, è diverse forme è persunalizazione persunalizata sò diventate a ricerca di i ghjovani d'oghje.

U sopra hè l'intruduzioni di cumu sceglie u fabricatore di vetru di vetru.Se vulete sapè più nantu à u vetru di vetru, cuntattate u nostru fabricatore per cunsiglii.

Video


Tempu di posta: 06-Jan-2022