• banner_news.jpg

Ciò chì deve esse pagatu attente à a pruduzzione di vetru vetru cabinet |OYE

Oghje, assai campi sò assai dipindenti di parechji tipi di armari per almacenà e merchenzie, chì ponu sustene a preservazione di e merchenzie.È l'usu divitrina di vetru, l'usu più cumuni di e zoni frequenti, a maiò parte di elli sò in i grandi magazzini è centri commerciali, ponu ghjucà l'effettu di a visualizazione di merchenzie.

Allora se vulete persunalizà u cabinet, ci vole assai tempu per persunalizà?Chì duvemu attente à fà u cabinet?Chì duvemu attente à fà u vetru di vetru.

1.Time necessariu per persunalizazione

In a popularizazione di i servizii di produzzione, più è più articuli ponu esse persunalizati.A persunalizazione di vetru di vetru hè ancu un fenomenu assai populari.In u prucessu di persunalizazione, hè necessariu di determinà u schema di disignu, l'usu di materiali, a selezzione di u culore di metallu, è a determinazione di specificazioni in anticipu.I pruduttori cù sperienza di persunalizazione è tecnulugia di produzzione qualificata ponu generalmente compie a produzzione in pochi ghjorni.

2.Pay attente à a selezzione di specificazioni

Quandu persunalizà u vetru di vetru, ci sò parechje cose per attentu.Quandu persunalizà, avemu da cunsiderà a selezzione di specificazioni.Se e specificazioni ùn currispondenu micca à u layout generale, portarà à un effettu visuale irregolare, cusì a selezzione di specificazioni hè assai impurtante.

3.Pay attente à a scelta di materiali

Cumu assicurà chì a produzzione di vetru di vetru pò esse liscia, allora in a persunalizazione, duvemu prestu più attente à a selezzione di materiali.L'scelta di materiali per sceglie una durezza alta, una bona resistenza à l'usura, materiali di texture eccellenti, in particulare i materiali di vetru, deve assicurà a durezza è a sicurità, altrimente hè faciule d'avè prublemi in u prucessu di usu.Solu in questu modu pudemu assicurà u pruduttu finitu, l'effettu visuale generale di alta qualità è alta estetica.

Avà hè assai faciule per persunalizà ogni tipu d'armarii, è l'usu di l'armadiu di vetru pò ancu ghjucà un bonu effettu, cusì finu à chì fate attente à u cuntenutu di persunalizazione, uttene un valore di persunalizazione di più alta qualità.

Queste sopra sò e cose chì anu bisognu d'attenzione in a produzzione di vetru di vetru persunalizatu.Speru chì questu articulu pò aiutà.Semu un fabricatore prufessiunale di vitrina persunalizatu da a Cina - Ouye display cabinet, benvenutu à cunsultà!

Immagine per l'armadiu di vetru:


Tempu di Postu: 26-Jan-2021