• banner_news.jpg

Chì sò i Precauzioni di l'armadiu di vetru di vetru persunalizatu |OYE

Quandu persunalizà i vetri di vetru, duvemu attente à a cumminazione di l'ambiente pertinenti, l'illuminazione, u spaziu è altri fattori.U fabricatore di vitrine di vendita persunalizate spartera cun voi u cuntenutu di alcunivitrina di vetru di vendita.Se vulete ancu sapè di questu aspettu, seguite Oyeshowcases per fighjà.

Precauzioni per a vitrina di vetru di vendita

1. Prestate attenzione à scontri cù l'ambienti, quandu facenu à l'ordine, duvemu prima capisce i fatturi ambientali pertinenti, fate attenzione à u bonu partitu di l'ambiente di a tenda, è u culore di l'armariu di mostra hè particularmente impurtante.Caldu è frescu, culore di cuntrastu, biancu è neru, culore unicu è cusì deve esse usatu currettamente.Evidenziate u culore principale per rende più attraente.

2. Per esse attenti à fà un bonu travagliu in a selezzione di l'effetti di illuminazione rilativi, in generale, i nostri luci in a selezzione di culore cunsiderà più.Perchè ùn importa micca quantu hè bonu, ùn importa quantu hè splendidu u cabinet di visualizazione, l'effettu sottu à luci di culore differenti hè assai diversu.A luce blu pò dà à e persone un sensu di perplessità.Serà ancu fà chì a ghjente si senti più freti.A luce gialla scura mostra u lussu, u calore è u cunfortu, chì deve esse sceltu secondu u vostru pruduttu è l'ambiente.

3. Quandu persunalizà, duvemu attente à creà u cunfortu di u spaziu quantu pussibule, è attente à i fatturi di u spaziu pertinenti, cum'è a riservazione di u corridoiu, a riservazione di u spaziu di a lampada, a riservazione di u spaziu verticale, etc., chì sò assai impurtanti.A larghezza di u canale principale deve esse più di 1,2 m, è a lunghezza di u canali secundariu ùn deve esse menu di 0,8 m.

Prestate attenzione à u layout di u fronte.A qualità di u layout frontale influenza direttamente l'imaghjini generale di a tenda.Mentre persunalizà u cabinet di visualizazione, duvemu ancu attentu à u layout di a tenda.I mura, i muri circundanti è i cantoni di l'armariu di l'esposizione sò tutti i lochi chì ùn si ponu micca mancà.A facciata appena decorata ùn solu attrae i clienti, ma riflette ancu u valore di l'esibizioni.

Ci hè ancu alcuni prublemi chì ùn ponu esse ignorati in u vetru di vetru di vendita persunalizatu:

1.Consider l'ambiente di a mostra

Per esempiu, quandu i magazzini di gioielli mostranu gioielli, l'ambiente di visualizazione serà diversu, cum'è u locu di visualizazione, l'illuminazione, u culore di i ghjuvelli, etc., chì affettanu a dumanda di l'armarii di mostra.

2.U disignu di l'armariu di visualizazione deve esse cunsideratu

Se vulete fà chì l'armadiu di visualizazione risponda megliu à i bisogni di a visualizazione, duvete avè una cunniscenza dettagliata di i prudutti chì vulete vede, in modu chì l'armadiu di mostra pò ghjucà megliu u rolu di foil, in modu chì u disignu di l'armadiu di mostra. pò piglià in contu l'elementi di visualizazione.

3.A qualità di u cabinet di visualizazione deve esse cunsideratu

Se vulemu fà chì a vitrina serve megliu l'esibizioni, duvemu cunsiderà a durabilità di a vitrina, per avè una vita di serviziu più longa.

Queste sopra sò e cose chì necessitanu attenzione nantu à i vetri di vetru persunalizatu di vendita.Se vulete più infurmazione nantu à i vetri di a tenda, pudete cercà "Oyeshowcases". Semu da i fornitori di vetru di vetru di vendita di China, benvenuti à cunsultàci!

Ricerche relative à l'armadiu di vetru di vendita:


Tempu di post: 31-mar-2021